Slučaj gašenja Politikinog Zabavnika

samo kratko:

Možemo u nedogled raspravljati o razlozima zašto bi eventualno ovaj vrhunski magazin, jedinstven po svom sadržaju na ovim prostorima mogao da ode pod led. 

No mislim da nije moguće svaliti krivicu na njih, PZ čini sve što je u mogućnosti da učini na tržištu na kome se nalazi suočen sa gomilom lako dostupnog materijala na internetu (često znatno lošijeg kvaliteta). PZ je prigrlio prilično i moderne tehnologije, ima jako prisustvo na društvenim mrežama i moguće ga je nabavljati i čitati preko Novinarnice za pametne mobilne uređaje po prilično povoljnim cenama. 
Čini mi se da smo najveći problem PZ, mi, jednostavno PZ se ne prodaje u tiražima u kojima bi trebao i u kojima zaslužuje da se prodaje.  

Da napravim malu digresiju: postoji par principa na anglosaksonskom zapadu kojih bi i mi trebali početi da se pridržavamo a u ovom slučaju to bi trebao bitivote with your wallet” a u ovom slučaju preciznije “put money where you mouth is”. 

Otprilike: 

Nema smisla odjednom kukati za PZ ili bilo kojim časopisom, oragnizacijom i sl, kada ne dođu u poziciju kada moraju da odu pod led. U krajnjem slučaju deluje pomalo licimerno, da društvo ne kupuje PZ a onda odjednom svi dignu dreku i počnu da se žale kako sve uništava tabloidizacija, kako su deca nezainteresovana itd, itd, idt. 

Ma hajte molim vas. Svi kao preziru sve te tabloide a ja po društvenim mrežama ne mogu da se odbranim od linkova i deljenja baš od strane onih koji protestuju i koji eto na taj način još i pomažu širenju te nesreće. 

Znate, ako vam se nešto dopada, a možete da ga priuštite učinite to, nemojmo pričati već pravac trafika i ovog puta nemojte kupiti tabloid. 
 Ja sa moje strane pokušavam da podržavam i kupujem novine i magazine za koje smatram da imaju određen kvalitet naime: Danas, Nedeljnik i Republiku. 
 A Blic i ostali, e oni su blokirani u mom brauzeru. 
 Svako dobro i hvala na pažnji. 

Коментари