Samo poziv da energiju, znanje i ideje usmerimo na pravi način.

Mejl koji sam poslao Milku Grmuši (milkogrmusa.com)


Ja, iskreno da kažem nevolim da analiziram, prvo znam da u tome ne mogu postići željeni kvalitet, a drugo ja sednem da napišem nešto samo kad mi padne ''mrak' na oči.


Ja zato pišem moje mišljenje ne postavljajući ga ni kao rešenje ni kao neopozivu istinu. Jednostavno da bih iskazao svoj stav.
Eto Milko ti si me ponukao sa par svojih tekstova na ovo. 


Mnogo pričamo, zar ne? Napisaću i ja još jednom nešto što si pročitao već stotinu puta, bolje rečeno još jednom ću ti zasoliti pamet onim što već znaš, eventualno poentirati bolje nego neko drugi, ali reći nešto novo i nešto što pokreće napred neću. Mislim da smo svi mi koji smo pisali o nečemu ponekad osetili da se vrtimo u krug znajući da ono što pišemo stvarnog efekta ima vrlo malo i ima na one ljude koji vec isle isto kao i mi, sveli smo se na prepoznavanje ideja i stavova, čisto prepoznavanje.


Mora se priznati neki od nas su veoma dobri u tome, neki opet nismo. 


Da li mi možemo korak dalje? 


ne..


Bolje da pitam:


Zašto ne možemo napraviti taj korak? 


i


Koji je naš sledeći korak?


Ja nemam nameru nikoga da osuđujem i u stvari niko nije ni zaslužio da ga osuđuju. I ovo što radimo u vreme kakvo radimo znači mnogo, ako ništa znači da nismo slepi i da nisamo gomila idiota koju mogu da vode kako god žele i gde god žele.


Lepa poenta izrečena je u jednom filmu: Neka znaju da nas je bilo i drugačijih.




Milko ti si napisao dve bitne stvari. Napisao si šta je naš problem i ponudio si nam ideju oko koje možemo da se okupimo.


Ali Milko ni ti ni niko drugi nije napisao način da srovedemo te ideje.


Eto ovo je samo poziv da usmerimo raspravu na pravu stranu,da je u smerimo sa onih problema koje smo otkrili, eventualno našli način da ih rešimo.


Samo poziv da energiju, znanje i ideje usmerimo na pravi način.


Za početak bilo bi dobro da svi odgovorimo na ona dva pitanja iz teksta


Poštovanje i sve najbolje:
Nikola Mojović



Коментари